49,00 zł
55,00 zł
54,00 zł
Cena regularna:
60,00 zł
36,00 zł
35,00 zł
Zamówienia przygotowujemy i pakujemy do 24h roboczych, następnie przekazujemy przewoźnikowi zgodnie z poniższym harmonogramem.
A) Ogólne informacje na temat przesyłek: InPost Paczkomat 24/7, InPost Kurier i DHL.
- Najtańsza dostawa (InPost Paczkomat 24/7) zaczyna się od 15,00 zł brutto.
- Każda przesyłka jest dyskretna, zabezpieczona i ubezpieczona.
- Dla przesyłek InPost Paczkomat 24/7 i InPost Kurier powyżej 180,00 zł wysyłka jest DARMOWA!
(nie dotyczy przesyłek weekendowych, specjalnych i międzynarodowych)
Dla pozostałych form dostawy (inne niż InPost), przy zamówieniu powyżej 200,00 zł brutto przesyłki są wysyłane za darmo.
- Standardowe zamówienia pakujemy do 24h roboczych i nadajemy następnego dnia roboczego od 10:00.
B) Do dyspozycji klientów są następujące formy dostawy:
- Kurier InPost i DHL
- Przesyłka standardowa, realizowana wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.
- Po spakowaniu przesyłka jest odbierana kolejnego dnia roboczego w godzinach 10:00-12:00 przez kuriera.
- Przesyłka dociera pod Twój adres najczęściej w ciągu 1-2 dni roboczych.
- InPost Paczkomat 24/7
- Przesyłka standardowa, realizowana wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.
- Po spakowaniu przesyłka jest odbierana kolejnego dnia roboczego w godzinach 10:00-12:00 przez kuriera.
- Przesyłka dociera do paczkomatu docelowego w ciągu 1-2 dni roboczych.
- InPost Paczkomat WEEKEND
- Przesyłka specjalna, dostępna od środy do czwartku w koszyku zakupowym.
- Paczka w weekend automatycznie pojawia się w koszyku, gdy jest możliwa do zrealizowania.
- Przesyłki nadane tą opcją docierają (zgodnie z regulaminem InPost) w sobotę do Paczkomatu.
- Nadanie przez nas odbywa się najpóźniej do 15:00 w piątek roboczy, o czym informujemy Cię osobną wiadomością.
- Paczkomat w weekend nie jest obsługiwany w dni świąteczne, długie weekendy i dni wskazane przez InPost, zgodnie z regulaminem oraz komunikatami na stronie InPost.\
- W przypadku dostarczenia przesyłki weekendowej, jako przesyłki standard bez względu na przyczynę, zwrócimy Ci różnicę w kosztach dostawy.
- NOWOŚĆ: Dostawa bez kontaktu w dniu zamówienia do InPost Paczkomat 24/7 w Krakowie nr KRA54M
- Zamówienie odbierasz tego samego dnia!
- Usługa aktywna tylko w dni robocze (PN-PT).
- Więcej informacji: https://poppersfun.pl/pl_PL/i/Odbior-osobisty-w-Paczkomacie-tego-samego-dnia-Krakow-poppersfun.pl/52
- Gdzie jest paczkomat odbiorczy? --> Mapka: https://goo.gl/maps/edfCaXySUxs4xiBF8
- Nie obsługujemy odbiorów poza Krakowem.
C) Harmonogram nadawania zamówień:
- InPost Paczkomat 24/7 - usługa standardowa (od poniedziałku do piątku) | czas dostawy 1-2 dni roboczych
- zamówienie złożone w dni robocze poniedziałek-piątek do 16:00, przekazujemy kolejnego dnia roboczego kurierowi,
- zamówienia złożone w weekend przekazujemy kurierowi w najbliższy dzień roboczy,
- zamówienia złożone w święta przekazujemy kurierowi w najbliższy dzień roboczy.
- InPost Paczkomat WEEKEND - usługa z gwarancją dostawy na sobotę | wysyłamy w piątek, dociera w sobotę
- opcja aktywna od środy do czwartku, gdy usługa jest możliwa do zrealizowania,
- gwarantowana dostawa w weekend w Twoim Paczkomacie, w przeciwnym razie zwracamy różnicę między Paczkomatem standardowym, a weekendowym,
- przesyłka nadawana jest najpóźniej do godziny 15:00 w piątek roboczy,
- opcja nie działa i nie będzie realizowana w dni świąteczne oraz tzw. długie weekendy, oraz terminy urlopowe InPost ogłaszane na stronie InPost.
- InPost Kurier i DHL (od poniedziałku do piątku) | czas dostawy 1-2 dni roboczych
- zamówienie złożone w dni robocze poniedziałek-piątek do 16:00 pakujemy tego samego dnia, kurier odbiera je następnego dnia roboczego,
- zamówienia złożone w weekend nadawane są w najbliższy dzień roboczy,
- zamówienia złożone w święta nadawane są w najbliższy dzień roboczy.
- Odbiory osobiste w InPost Paczkomat 24/7
- zamówienie musi być złożone od poniedziałku do piątku do 16:00,
- przesyłka będzie do odebrania tego samego dnia od 18:00,
- jeśli widzisz tę opcję w formach dostawy, jest możliwa do zrealizowania.
- Wyłączamy odbiory jeśli nie możemy ich zrealizować w danym czasie.
- NIE realizujemy odbiorów osobistych w święta, weekendy i dni urlopowe wskazane na stronie InPost.
C) Jak pakujemy przesyłki:
- dyskretnie, w szary karton tekturowy, bez jakichkolwiek sugestywnych oznaczeń,
- na etykiecie nadania, nie znajduje się nic, co wskazuje na zawartość przesyłki lub sklep z którego pochodzi,
- zawartość w środku jest dodatkowo zabezpieczona,
- przed wysyłką sprawdzamy towar, czy nie posiada uszkodzeń,
- jeżeli masz jakiekolwiek problemy z otrzymaną przesyłką, napisz do nas: sklep@poppersfun.pl lub na +48 530 396 888 (WhatsApp)
UWAGA:
Jeżeli klient nie odbierze przesyłki i nie wyśle odstąpienia od umowy, zastrzegamy sobie prawo do potrącenia kosztów transportu, o które pomniejszymy zwracane środki z zamówienia. Jest to zgodne z regulaminem sklepu.
Korzystamy z usług wyłącznie sprawdzonych przewoźników: